kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Marcin Gortat zachęca dzieci do picia mleka
2010/1/22 14:40:00

Kampania społeczna „Pij mleko! będziesz Wielki!" jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Hasło „Pij mleko! będziesz Wielki!" rozpoznaje aż 96% Polaków, a blisko 80% uważa je za wiarygodne. Sukces kampanii ma konkretny wymiar: aż 85% dorosłych namawia swoje dzieci do picia mleka. Co ważniejsze, te tendencje ciągle rosną i utrwalają się w świadomości dorosłych, jak i dzieci.

W Hali Sportowej OSiR Wola w Warszawie zrealizowano spot reklamowy z udziałem gwiazdy koszykówki - Marcina Gortata. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, która od początku realizuje tę część projektu.

fot. Pij mlekoTrwający 30 sekund film przedstawia dzieci na zajęciach wychowania fizycznego, w trakcie których pojawia się tegoroczna gwiazda kampanii, najbardziej znany polski koszykarz - Marcin Gortat. Gortat w lipcu 2007 roku spełnił swoje marzenie - podpisał kontrakt w NBA, z Orlando Magic. Jest trzecim Polakiem w NBA, i pierwszym, który zagrał w play-off. Koszykarz aktywnie promuje uprawianą przez siebie dyscyplinę sportu, zwłaszcza wśród najmłodszych.

W trakcie nagrania spotu dzieci biorące w nim udział świetnie bawiły się z Marcinem Gortatem, gwiazdą VII edycji kampanii, która zaprezentowała najważniejsze elementy gry w koszykówkę. „Poprzez udział w kampanii mam możliwość promowania zdrowego stylu życia, a zdrowy styl życia to nie tylko sport ale także odpowiednia dieta. Jeśli swoim przykładem mogę zainspirować dzieciaki to robię to z radością. Chciałbym aby sięgały po mleko jak najczęściej!" - powiedział po nagraniu Marcin Gortat.

Od początku kampanię tworzą znakomici profesjonaliści. Zaproszenie do udziału w realizacji VII edycji przyjęli: reżyser Grzegorz Kuczeriszka, autor zdjęć Andrzej Świetlik oraz Marek Kościkiewicz, który stworzył muzykę. „Naszym celem było przekazanie ważnego dla zdrowia komunikatu w sposób atrakcyjny - zwłaszcza dla młodego odbiorcy. Kreacja oparta na elementach dynamicznego sportu i wizerunku jego gwiazdy znakomicie nadaje się do tego zadania" - powiedział Grzegorz Kuczeriszka reżyser spotu. "Praca przy kampanii społecznej jest dla całej ekipy szczególnym wyzwaniem i niesie za sobą wiele satysfakcji" - dodaje Kuczeriszka.



()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Kościkiewicz, Kuczeriszka, kampania pij mleko, koszykarz, picie mleka, Świetlik


 


 


 

Ta pizza jest jedną z najłatwiejszych, a jednocześnie najsmaczniejszych. Jedyna trudność to "lepienie pieroga", ale nawet niekształtna smakuje znakomicie.»