1 lutego, w czwartek, rusza w Warszawie II edycja kampanii społecznej na rzecz przystosowania przestrzeni publicznej do matek poruszających się z wózkami dziecięcymi „O Mamma Mia! Tu wózkiem nie przejadę”.
W tym roku Fundacja MaMa wspólnie z grupą nieformalną Działam.pl zajmie się samochodami, które parkują na chodnikach uniemożliwiając przejechanie wózkiem. Kampanię wspiera Burmistrz dzielnicy Warszawa-Śródmieście, pan Wojciech Bartelski. Patronat medialny objęło Życie Warszawy.
Od 1 czerwca do 1 września 2006 roku Fundacja MaMa wspólnie z Fundacją Feminoteka prowadziła kampanię społeczną „O Mamma Mia!”. Kampania dotyczyła barier architektonicznych dla osób poruszających się z wózkami dziecięcymi lub na wózkach inwalidzkich w Warszawie. II edycja kampanii społecznej jest kontynuacją pierwszej i pokazuje, że młode matki mogą działać na rzecz zmiany swojej sytuacji, być aktywne i tworzyć silną grupę społecznego nacisku. Kampania potrwa do końca marca.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »