"Bicie jest głupie" - pod takim hasłem w ostatnim dniu szkoły, który części uczniów kojarzy się z laniem, wystartowała kampania społeczna przeciwko stosowaniu kar cielesnych wobec dzieci.
Kampanię zainaugurowała konferencja prasowa z udziałem Rzecznika Praw Dziecka Marka Michalaka, która odbyła się w piątek, 19 czerwca, w biurze RPD w Warszawie. Kampanię zorganizowało Porozumienie "Dzieci Pod Ochroną" w skład której wchodzą: Fundacja Kidprotect.pl, Komitet Ochrony Praw Dziecka i Fundacja "ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom" we współpracy z Rzecznikiem Praw Dziecka. Spoty reklamowe "Ulica" i "Waza" zrealizowała agencja McCann Erickson, a ich reżyserem jest Xawery Żuławski.
Oprócz spotów reklamowych przygotowane zostały klipy, przeznaczone do emisji w Internecie, wyreżyserowane przez Mateusza Polita. Znane osoby, m.in. Monika Olejnik, Bożena Dykiel, Dorota Zawadzka (Super Niania), Marcin Bosak, Maciej Orłoś, Rafał Bryndal i inni przekonują w nich, że "Bicie jest głupie", a prof. Jerzy Bralczyk mówi wręcz, że "Bicie jest haniebne".
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »